BSO x Berzerk in MEZZ

Informatie

Berzerk events is een organisatie die kwalitatieve undergroundmuziek leeft en ademt. Hard, extreme & obscure is waar ze naar streven. Berzerk beperkt zich niet tot bepaalde stijlen, ze streven ernaar om altijd 'out of the box' te denken. Grote clubs, kleine clubs, boten, kraakpanden, kloosters, huisfeestjes of gewoon diep in een bos. Berzerk events heeft het eerder gedaan, en zullen het opnieuw doen!

Je kent ze misschien van hun grote evenementen zoals de eerste drie edities van Berzerk, hun excentrieke locaties zoals Anchor Trash, en hun aankomende evenementen zoals Terminal Velocity & Trash Massacre, die 3 area's zal presenteren met alleen vinyl- en live-acts. Naast hun meer 'officiële' evenementen organiseren ze ook radioshows, kleinere gratis feesten en community-evenementen. Hun officiële feesten worden wereldwijd bekend door het combineren van een breed scala aan underground genres, zoals french hardcore, oldschool hardcore, oldskool terror, oldschool speedcore, speedcore, flashcore, experimental en noise.

"BSO x BERZERK wordt het eerste feest waar we gaan experimenteren met techno. Zoals altijd met een Berzerk-twist. Wees open-minded en ga met ons mee op onze techno-reis naar de diepten van de underground. Voor liefhebbers van techno en underground muziek zal dit evenement een unieke ervaring zijn. En onthoud: het ligt buiten je comfortzone waar dingen interessant worden!"

Wanneer

Vrijdag 10 mei 202419:30 - 04:00